wtorek, 16 listopada 2010

POCZĄTEK

Jak to się zaczęło?

Kiedyś mój brat cioteczny brał ślub . Zapytał  czy byłoby możliwe abym zrobiła im kilka zdjęć w tym cudownym dniu. Zgodziłam się a oni  nawet powierzyli mi fotografowanie całej uroczystości.
To właśnie był początek!
W mojej pracy przede wszystkim chcę uchwycić te najbardziej ulotne chwilę , emocję które towarzyszą młodej parze w każdej sekundzie tego dnia. Myślę że marzeniem każdej pary młodej jest uwiecznienie ich miłości i szczęścia .
I właśnie te marzenia staram się spełnić najmocniej jak tylko potrafię :)
Jeżeli chodzi o  ludzi którzy przychodzą uwiecznić siebie w sposób nie zwykły , inny na zdjęciach to podchodzę do każdej sesji indywidualnie. 
Staram się sprostać oczekiwaniom jakie stoją przede mną  oraz przenieść osoby fotografowane w inny świat jeżeli tylko tego sobie życzą. 
Jestem bardzo wszechstronna dlatego każda sesja jest dla mnie zaraz nowym wyzwaniem jak świetną zabawą :) 
Serdecznie zapraszam 

Kontakt:
monikamachniewicz@poczta.onet.pl
gg: 2205066
tel:509340313
Modeling: Zdjęcia dzieci , z brzuszkiem, portret, fashion , glamour, akt, reklama, zdjęcia ślubne itd itd...
www.shownd.com/monikamachniewicz
www.passionandimagination.maxmodels.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz